38905556 - 051  :پشتیبانی امور مشترکین p

به مرکز تخصصی بازاریابی مراکز درمانی خوش آمدید

 

هرس همیشه راه سومی ...

معرفی خدمات و قوانین هرس

 

خدمات ارایه شده در این طرح ، مجموعه ای است از خدمات درمانی پر هزینه که ماهیت بیمه ای ندارند و یا مشمول محدودیت های استفاده از آنها و همچنین حق بیمه های سنگینی خواهند شد و به هیچ وجه تامین آنها از مجاری بیمه ای صرفه اقتصادی نخواهد داشت . این خدمات در حال حاضر شامل 2 گروه زیر می باشند :

check 32 خدمات دندانپزشکی

check 32 خدمات عینک و بینایی سنجی

 

معرفی خدمات :

 

1- تخفیف در انجام خدمات دندانپزشکی از قیمتهای تصویب شده هیات وزیران در هر سال به میزان 26 درصد - در صورت گرفتن خدمت ویزیت رایگان

2- تخفیف در خرید عینک طبی و آفتابی  20 و 30 درصد

3-تخفیف در بینایی سنجی 50 درصد

فلوراید تراپی فرزندان 3 تا 14 سال تا یک ماه پس از عضویت بصورت رایگان ( هزینه فلوراید تراپی طبق تعرفه مصوب سال 94 مبلغ 540.000 ریال می باشد.)

قوانین  :


 

1-   کارت عضویت صرفا جهت استفاده در مراکز طرف قرارداد می باشد.

2-   سقف استفاده از خدمات با استفاده از کارت عادی مبلغ 50.000.000 ریال می باشد و در صورت ثبت نام نفر دوم تا پنجم به ازای هر نفر 10.000.000 ریال افزایش می یابد و با استفاده از کارت طلایی بصورت نا محدود می باشد.اعتبار کارت از تاریخ صدور به مدت یکسال می باشد.

3-   همراه داشتن کارت شناسایی معتبر هنگام مراجعه به مراکز الزامی است.

4-   کارت بدون هولوگرام فاقد ارزش است.

5-   در صورت مفقودی کارت المثنی با درخواست کتبی دارنده کارت و تصویر کارت شناسایی ایشان با پرداخت 50.000 ریال هزینه صدور امکان پذیر می باشد.

6-   در صورت درخواست ارسال کارت به آدرس اعلامی کلیه هزینه ها و مسئولیت دریافت کارت به عهده متقاضی می باشد.

7-   انصراف پس از صدور کارت غیر ممکن می باشد و هیچگونه هزینه ای عودت داده نمی شود.

8-   تغییرات جدید در سایت www.haras.ir به اطلاع شما خواهد رسید و عدم اطلاع از شرایط و خدمات از سوی عضو پذیرفته نمی شود.

9-   عضو متعهد می گردد در صورتی که شماره همراه خود را تغییر داد از طریق سامانه پشتیبانی 10001000130000 واحد پشتیبانی هرس را مطلع نماید،بدیهی است در غیر این صورت تقاضای پشتیبانی از عضو پذیرفته نمی شود.

10- این خدمات هیچگونه ارتباطی با شرکتهای بیمه ای ندارد.

11-هنگام مراجعه به مراکز حتما درخواست نمایید کارت شما را اسکن نمایند تا ما را در ارائه پشتیبانی بهتر یاری نمائید.در صورت عدم درخواست شرکت تعهدی در ارائه پشتیبانی به عضو ندارد.

12-    خواهشمند است هر گونه سوال خود را از طریق سامانه پشتیبان 10001000130000 مطرح نمایید و هر گونه تخلف احتمالی را از طریق سامانه نظارتی 30008002700600 اعلام فرمائید.در صورتی که موبایل شما در لیست سیاه مخابراتی باشد ، مسئولیت عدم دریافت پیامهای ارسالی شرکت به عهد شخص عضو خواهد بود.

در صورت عدم اعلام تخلف احتمالی پیش آمده حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از هنگام استفاده ، هرس هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

 

ورود به پنل نمایندگان فروش
جذب پیمانکار فروش در دفاتر پیشخوان